pomoc przy pracy magisterskiej

« Powrót do grupy: Robimy dach

10 stycznia 2009, 17:06

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam!
Jestem studentem kierunku Towaroznawstwo na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Piszę pracę magisterską na temat: "Czynniki Determinujące Jakość Nowoczesnych Pokryć Dachowych." Proszę Państwa o wypełnienie krótkiej ankiety. Dane zebrane poprzez niniejszą ankietę pozwolą w główniej mierze ustalić jak ważne dla konsumentów są poszczególne cechy różnych pokryć dachowych.

Najważniejsze są dla mnie odpowiedzi fachowców na pytanie 7. Jeśli więc nie chcecie Państwo "tracić" za dużo czasu to prosiłbym o wypełnienie chociaż tego punktu.

Niemniej jednak pragnę dodać, iż wszystkie punkty ankiety są dla mnie istotne i będę wdzięczny za wypełnienie całej ankiety.

Poniżej zamieszczam link do ankiety w formie *.doc.
http://kosmo3.neostrada.pl/ankieta.doc

Wypełnioną ankietę proszę przesłać na adres kosmono1@tlen.pl

Bardzo dziękuje!

Michał D.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

6 lutego 2009, 17:33

Witam,
Może Pan również uderzyć ze swoim pytaniem do branżowych wyszukiwarek i baz firm budowlanych, Polecam stronę:fachowaekipa.pl
Tam na pewno znajdzie Pan wielu, którzy w miarodajny sposób odpowiedzą na Pana wszelkie wątpliwości.
Pozdrawiam,
J.F

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

6 lutego 2009, 20:31

dziękuje, sprawdzę to :)

Zgłoś | Cytuj | Link

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy

Ostatnio na forum

• blacharze jakości Liczba postów: 4 Grupa: Robimy dach Blachy perforowane, siatki stalowe i inne elementy konstrukcyjne to podstawa w wielu gałęziach przemysłu. Perfopol dostarcza wysokiej jakości produkty wykorzyst...