sciany

« Powrót do grupy: Stawiamy ściany

Stron: 3 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸

8 stycznia 2011, 09:05

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam. Posiadam pewne pomieszczenie które jest w stanie surowym. nie znam się na tym wiec powiem w ten sposób ze od wewnątrz są pustaki. Chciałabym żeby ściany od wewnątrz przypominały ściany. Wiec chciałam zapytać jak krok po kroku to zrobić. Tylko proszę o dokladne tlumaczenie najlepiej jesli ktos podal by mi nazwy tych wszystkich produktow. Chciałabym to zrobic jak najrosciej. Nie zalezy mi na tym zeby to bylo piękne. Proszę o pomoc i wyrozumialosc

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

11 stycznia 2011, 11:48

Może Ci się przyda: http://www.nowoczesnydom.pl/budowa/6-02.htm
U mnie na ścianach jest położona gładź gipsowa Cekol C-45 na tynku cementowo-wapiennym bodajże, wcześniej ściana została zagruntowana, też produktem Cekolu. Tynk był sezonowany, na świeży się nic nie kładzie: "Ściany wykonane z tradycyjnego tynku cementowo-wapiennego można malować lub szpachlować dopiero po upływie 3-4 tygodni od nałożenia tynku - w tym czasie zachodzi reakcja karbonizacji, czyli sezonowanie tynku". Poszukaj na informacji forach na różnych forach budowlanych.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

11 stycznia 2011, 11:50

Może Ci się przyda: http://www.nowoczesnydom.pl/budowa/6-02.htm
U mnie na ścianach jest położona gładź gipsowa Cekol C-45 na tynku cementowo-wapiennym bodajże, wcześniej ściana została zagruntowana, też produktem Cekolu. Tynk był sezonowany, na świeży się nic nie kładzie: "Ściany wykonane z tradycyjnego tynku cementowo-wapiennego można malować lub szpachlować dopiero po upływie 3-4 tygodni od nałożenia tynku - w tym czasie zachodzi reakcja karbonizacji, czyli sezonowanie tynku". Poszukaj na informacji forach na różnych forach budowlanych.

Zgłoś | Cytuj | Link

13 stycznia 2011, 14:46