sprzedają okna i drzwi między innymi Urzędowskiego,
stolarka na bardzo wysokim poziomie jednak montaż czysta
amartoszczyzna !!!
Musiał przyjechać serwisant Urzędowskiego aby
wyregulować nam drzwi, bo w Śremie powiedzieli że są
krzywe i muszą być całe wymienione.
Z oknami to samo, dużo gadają i a kompletnie sie nie
znają. Bramę do garażu też nam montowali Krispola 1,5
roku temu do tej pory nie chodzi jak powinna,, zwalają to
na to że garaż nie jest wytynkowany ,,,,
Ręce opadają
offline Milka11 praktykant
|
|
| |
Reklamy Google | |
offline kot68 inżynier
|
|
| |
Reklamy Google | |
offline majster praktykant
|
|
| |
offline m_kwiecien fachowiec
|
przykre doświadczenia le niestety tak często bywa
sprzedaje drzwi od wielu lat i zawsze tłumaczę klientom
żeby korzystali z autoryzowanego montażu. Porta dla ludzi
którzy chcą montować ich drzwi organizuje odpowiednie
szkolenia tak samo diealer ma takie ekipy kupując w tego
typu firmach mniej ryzykujemy że trafimy na partacza. to
tak jak znajmy mi mówił jak ktoś jest od wszystkiego to
jest do niczego montazyści powinny się specjalizować w
swoich konkretnych branżach a nie odwalać całościową
fuszerkę, na szczęście coraz więcej jest takich firm
powli idąć w ślad za innymi nawet CAL czy temu podobni
wprowadzają szkolenia dla mnotazystów po co oferma jadena
z druga ma niszczyć opinie na temat dobrego towaru i
marnować pieniądze klienta. |
| |
Gość: kadrowa1 praktykant |
|
| |
Reklamy Google | |
Gość: gosć praktykant |
Okna Urzędowskiego na moją wiedzę zamontowali poprawnie
nie mam czego się czepiać. |
| |
Gość: Handlowiec praktykant |
Nie staję w obronie tego punktu sprzedaży ani nie podpiszę się pod krytyką, ponieważ nie znam firmy. Sam pracuję w handlu i zauważam częsty brak rozsądku i zrozumienia po stronie klienta, który zapomina, że i on ma pewne powinności. Jak choćby przygotowanie otworów pod montaże drzwi, okien i bram (o ile nie jest ustalone inaczej), dostosowanie się do wytycznych producenta w kwestii konserwacji, zaniechanie prób napraw i ulepszeń (klient zawsze wie lepiej) we własnym zakresie, uwzględnienie tego że żaden sprzęt nie jest wieczny i wymaga umiejętnej konserwacji. Tak to czasem wygląda jakby klient sam nie szanował własnych pieniędzy. Na tyle często klienci bywają pomysłowi lub też stwierdzają, że coś raz zamontowane działać będzie wiecznie, że sami dostarczają argumentów do odrzucania ewentualnych reklamacji. Poza tym zgodzę się z jednym z przedmówców - warto skorzystać z autoryzowanego montażysty. Oszczędności na montażu po prostu nie opłacają się. Klient ma także inna broń - zawsze może pytać. Zanim dokona wyboru punktu sprzedaży, może popytać, pozbierać informacje, jak również zorientować się w specyfice produktu, który chce nabyć. Wszystko po to by nie wpakować się na "minę". A są na rynku niestety punkty nierzetelne. I psują opinię innym. |
| |
Gość: michu praktykant |
|
| |
Gość: michu praktykant |
|
|