Jak byście oświetlili inaczej schody niż diodami LED? Tak ja wiem że to jest najszybszy sposób ale ja tak bardzo bym chciała żeby moje schody były w naprawdę oryginalny sposób oświetlone, lubię design i świecidełka chyba jak każda kobieta ... no ale nie znam się na oświetleniu :P
offline Roksana majster
|
|
| |
Reklamy Google | |
offline Amadeusz majster
|
No inaczej... yyy teraz mnie zażyłaś tym pytaniem :D
Zdałem sobie sprawe że Ledy zaczynają już się dostawać
wszędzie w każdy kąt naszego mieszkania :D no ale możesz
przecież zrobić jakieś zabudowy: |
| |
Reklamy Google | |
offline Chocho majster
|
Inaczej nie widze sensu, po co masz sie męczyc z innymi światłami skoro oświetlenie led jest proste w instalacji i szybkie a do tego jak się dobrze wykona to efekty są powalające! ja bym sie zastanowił na twoim miejscu przy okazji zaoszczędzisz pieniądze i czas, nie ma sensu robic wszystkiego dla lansu to ty mieszkasz w mieszkaniu nie sąsiad |
| |
offline Rubiku majster
|
|
| |
offline Budowlaniec24 inżynier
|
Po co wykańczać schody światłem jak można zamontować
schody świetlne. |
Ten post był edytowany przez Budowlaniec24 dnia: 9 grudnia 2011, 15:47 | |
| |
Reklamy Google | |
Gość: toxiclucek praktykant |
|
| |
Gość: toxiclucek praktykant |
|
| |
offline gwiazda majster
|
Uwazam, że oświetlenie schodów za pomocą taśmy Led to dobry pomysł. Są łatwe w użyciu, ponieważ na odwrocie posiadają taśmę klejącą ułatwiającą montaż.W montażu pasków ledowych mogą pomóc nam profile. Są one w w takich kształtach, które zasłaniają samo źródło światła LED, kierując je na eksponowany obiekt. |
| |
offline robert1988 praktykant
|
Ja również jestem za oświetleniem schodów ledami, albo za pomocą taśm ( podświetlając każdy ze stopni), albo wykorzystując żarówki led - punktowo w ścianie. Efekt jednego i drugiego będzie rewelacyjny. |
| |
offline majkale fachowiec
|
Taśmy led to obecnie najprostsze rozwiazanie w tym zakresie
i dają bardzo dobre efekty. |