wyposażenie biura

« Powrót do grupy: Ciekawe pomysły

Stron: 13 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  3 4 5 6 7  ▸  ▸▸

10 kwietnia 2018, 10:04

Zgadzam sie: good 0 bad

W biurze świetnie sprawdzają się meble metalowe:[url] https://biuromarket.com.pl/ .Mają sporo miejsca na przechowywanie waznych dokumentów, mozna je ze sobą dowolnie łączyć no i są łatwiejsze w utrzymaniu od tradycyjnych-drewnianych mebli. W razie problemów chętnie doradzimy jak będą dla ciebie najbardziej odpowiednie:)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

19 kwietnia 2018, 10:41

Zgadzam sie: good 0 bad

Do biura na pewno przyda się szafa pancerna na dokumenty. Zobacz tu masz dużo ofert z takimi https://sejfexpert.pl/pl/p/Szafa-na-dokumenty -MS-2MA-190/134

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

20 kwietnia 2018, 10:36

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeśli chodzi o typowe wyposażenie biura to poza sprzętem czy meblami warto zakupić szyldy informacyjne. Taki drobny element ( i w sumie niewielki koszt ) sprawi, że biuro będzie doskonale widoczne dla klienta :) Spory wybór takich produktów dobrej jakości i w korzystnej cenie znajdziesz w Grawernii http://www.grawernia.pl/k7,szyldy-tabliczki-w izytowki-identyfikatory-szyldy-i-tablice-informacyjne.html.

Ten post był edytowany przez zdolny dnia: 23 kwietnia 2018, 09:33
Zgłoś | Cytuj | Link

24 kwietnia 2018, 16:08

Zgadzam sie: good 0 bad

Niektóre meble nie potrzeba kupować, można zwyczajnie je wypożyczyć. Ja np. mam meble na targi i do biura www.meblostrefa.com . Bardzo polecam, przystępne ceny, duży asortyment. :)

Zgłoś | Cytuj | Link

11 maja 2018, 12:09

Zgadzam sie: good 0 bad

Na pewno przydałaby się kserokopiarka, ale zamiast kupować można wynająć np. stąd http://smartcopy.eu

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

16 maja 2018, 19:36

Zgadzam sie: good 0 bad

Pomyśl też o jakimś nowoczesnym sprzęcie do biura. Często w biurach przydaje się bindownica ;) W dobrych cenach mają tutaj http://bindowanie.com.pl/. Wybór modeli jest spory :)

Zgłoś | Cytuj | Link

17 maja 2018, 08:24

Zgadzam sie: good 0 bad

Sam miałem problem podczas wyposażania swojego biura. W wyborze wyposażenia znacznie pomógł mi artykuł http://www.budnet.pl/forum/wyposazenie_biura, t=58429,8.html. Serdecznie polecam oraz życzę powodzenia.

Zgłoś | Cytuj | Link

18 maja 2018, 08:05

Zgadzam sie: good 0 bad

Warto we własnej firmie zainwestować w system wentylacyjny. Tutaj możecie poczytać jak o takie rozwiązanie dbać: http://dziennikarstwo.edu.pl/chcesz-zlecic-czyszczenie-wenty lacji-o-tym-musisz-wiedziec/ . W sumie ja nie żałuje, że zainstalowałam takie rozwiązanie w swojej firmie. Pracownicy nie narzekają, a raczej wydają się zadowoleni.

Zgłoś | Cytuj | Link

22 maja 2018, 20:14

Zgadzam sie: good 0 bad

Aby kontrolować koszty warto wyposażyć się w VOIP dla firm. https://focustelecom.pl/blog/telefon-voip-w-firmie/ - świetne rozwiązanie dla każdego biura :)

Zgłoś | Cytuj | Link

24 maja 2018, 23:02

Zgadzam sie: good 0 bad

A jeśli chodzi o ładne lampy?

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 13 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  3 4 5 6 7  ▸  ▸▸


Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 19417 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 189

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >