Meble biurowe, które zwiększają efektywność pracy
olgakk
Zwiększenie efektywności pracy tylko o 1% w firmach zatrudniających 100 osób przynosi oszczędności w kwocie 600 tys. zł rocznie.
Jesteśmy świadkami bardzo ekspansywnej rewolucji w kontekście projektowania i urządzania przestrzeni biurowych. Już nie wystarczy wygodny fotel i miejsce na komputer czy dokumenty, aby zapewnić pracownikom zwiększający wydajność pracy komfort. Biuro staje się przestrzenią, w której wszyscy czują się... jak w domu.
Komentarze
Czytaj też…
Znajdź projekt
Czytaj na forum
- płytki w salonie?? Liczba postów: 139 Grupa: Porady i op... Jeżeli robisz remont i potrzebujesz klejów oraz hydroizolacji czy uszczelniaczy to odwiedź witrynę https://diy.bostik.com/pl-PL Nie tylko znajdziesz odpowiednie...
- Wyposażenie warsztatu Liczba postów: 339 Grupa: Porady i op... Szczególnie jeśli mamy do czynienia ze stalą nierdzewną, warto poddawać ją takim zabiegom jak https://passeco.pl/obrobka-elektrolitycz na/ . Wydajne środki do el...
- czym wyczyścić płytki po fudze? Liczba postów: 3757 Grupa: Porady i op... Wyczyścić będzie trudno. Najważniejsze to po prostu na czas je zaimpregnować.
- projektant wnetrz warto? Liczba postów: 450 Grupa: Porady i op... Ja uważam, że warto korzystać z usług projektantów wnętrz. Od rozplanowania umeblowania itd. zależy nasz późniejszy komfort korzystania z domu/mieszkania, więc....
- jakie prezenty zrobić? Liczba postów: 19 Grupa: Porady i op... Świąteczna choinka pełna pralin z mlecznej czekolady to doskonały pomysł na słodki upominek dla bliskich. Dostępna na https://smaczajama.pl/pl/p/-Lindt-Lindor -S...
My zamawialiśmy meble do biura w salonie KAMI, http://kami.pl/. Znajomi nam polecili. Bardzo dobrze wyposażony sklep. Obsługa również miła i pomocna. Zdecydowanie polecam :)
W przypadku wyboru dobrej jakości mebli metalowych, ale również artykułów BHP do dezynfekcji to serdecznie zapraszamy do naszego sklepu meblowego https://www.mebleteo.pl/artykuly-bhp.html w którym znajdziecie wszystko co potrzebne w dobrej cenie i oczywiście pełnym wsparciu ze strony naszej obsługi!
Meble do biura zamawialiśmy w showroomie 10office. Mają bardzo duży wybór różnych rozwiązań, u nas akurat potrzebne były meble ze ścianką działową, oczywiście krzesła biurowe i szafy na dokumenty. Wszystko dobrali, wcześniej wymierzyli, bardzo fajna obsługa klienta. No i ceny też mają atrakcyjne :)
W takim razie serdecznie zapraszamy do naszego sklepu https://biuromarket.com.pl/szafy-kartotekowe.html w którym będziecie mogli znaleźć meble biurowe w różnych wersjach, w tym również szafy kartotekowe aby skutecznie i bezpiecznie przechowywać cała dokumentację. Pozdrawiamy i zapraszamy do zakupów!
Moim zdaniem wygodne krzesła biurowe to podstawa, jeśli chodzi o umeblowanie sprzyjające efektywności :)
Potwierdzam, ergonomiczny fotel biurowy to jest podstawa! My zamawialiśmy wszystkie meble biurowe w salonie KAMI, http://kami.pl/, bardzo polecam. Fachowo nam doradzono, personel pomógł w wyborze, szybko i sprawnie zrealizowali zamówienie :)
Moim zdaniem podstawa to wygodne, ergonomiczne krzesło biurowe, ten element wyposażenia biura na pewno zwiększa komfort i wydajność pracy :) Ja do naszej firmy zamawiałam krzesła ze sklepu internetowego http://10chairs.pl/ :)
W naszym biurze mamy meble od firmy http://10office.pl/, są wygodne i super się prezentują. Mamy je od niedawna, ale komfort pracy jest od razu inny, znacznie wyższy, po prostu teraz jest ergonomicznie :) Lubię tak sensownie pomyślane meble.
Bardzo dobrze pracuje nam się w otoczeniu mebli gabinetowych zapewnionych przez www.steckomeble.pl Ta firma ze Szczecina kompleksowo wyposażyła wnętrze, czyniąc je idealnym miejscem do pracy i osiągania najlepszych wyników!
My zamawialiśmy meble biurowe do naszej firmy z 10office, http://10office.pl. Ekipa przyjechała do nas na pomiar, pomogli nam dobrać poszczególne rodzaje mebli, a potem w krótkim czasie odbył się montaż. Biuro zyskało nowy look i pracuje się dużo wygodniej :)
Zobacz więcej komentarzy (13) na forum »