Witam Mam pytanie dotyczące reklamacji elewacji drewnianej oraz pokrycia komina domku letniskowego . Budowa domku została zakończona w lipcu 2010 r. Domek wybudowała w całości firma jednoosobowa Ekodom z Przywidza, woj, pomorskie. Gwarancja na elementy drewniane obejmuje 18 miesięcy. Po jednej zimie pojawiły się na całej elewacji drewnianej domu brudne, rdzawe zacieki a farba na zewnątrz komina zaczęła się łuszczyć i odpadać. Zgłosiłam reklamację elewacji firmie drogą mailową, reklamacja została przyjęta i na wizji lokalnej 14.05.2011 przedstawiciel firmy Ekodom
orzekł, że należy zareklamować gwoździe użyte do budowy (gwoździe kupiła firma Ekodom). Taką reklamację sporządziła firma na piśmie podpisałam ją. Nie nie otrzymałam egzemplarza tej reklamacji - pomimo moich próś). Reklamacja komina również zgłoszona mailowo została przyjęta mam odpowiedź firmy- też mailem , kiedy i jak zostaną usunięte usterki. I w tym momencie zaczynają się problemy. pomimo moich licznych maili, oraz żądania usunięcia usterek przez cztery miesiące nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na przyjęte reklamacje. We wrześniu 2011 zamieściłam
opinię o firmie na forum internetowym , gdzie firma się reklamuje i dopiero wtedy Firma Ekodom raczyła mi łaskawie odpowiedzieć, że producent gwoździ rzekomo reklamację odrzucił powołując się na szkodliwe warunki atmosferyczne, za które nikt nie odpowiada. A firma Ekodom pracowała w terenie i nie mogła mnie o tym fakcie zawiadomić - przez cztery miesiące!!. Na pytanie o komin Firma Ekodom zapropomowała mi ponowne wysłanie do nich reklamacji... Jest w tej sprawie sporo wątków o których nie piszę, wiele sytuacji słownych i faktów świadczy o nieuczciwości Firmy Ekodom,
lekceważeniu klienta, graniu na zwłokę, kłamaniu itp. na wszystkie te fakty posiadam świadków. Firma nie odbiera reklamacji wysyłanych drogą pocztową - listy wracają do mnie. Nadmieniam, że opisana wyżej praca Firmy w terenie odbywała się kilka domów od mojego, codzienne właściciel firmy przejeżdża obok mojej posesji, nie zmieniłam też przez rok adresu ani numeru tel.
Czego mogę domagać się drogą sądową - czy wymiany elewacji ( jaka podstawa prawna) czy gratyfikacji finansowej? Czy mogę w innej firmie usuną usterki i przedtawić Ekodomowi rachunek za usługę? W ponagleniu reklamacji- list polecony - ustaliłam termin usunięcia usterek na 10.09.2011. list nie został odebrany przez firmę, jak zwykle...Podczas rozmowy na formu internetowym Firma Ekodom zaproponowała mi ugodę - ja kupuję farby a firma mi dom jeszcze raz wymaluje. Uznałam, że w ramach gwarancji to firma powinna kupić farby i dom wymalować. Taką ugodę firma odrzuciła.
Czy na pewno chcesz zgłosić moderatorowi nadużycie przez podany komentarz?
Wybór materacaLiczba postów: 2Grupa: Trudne tema...Kręgosłup to podpora całego ciała, a jego zdrowie jest kluczowe dla ogólnego samopoczucia. Źle dobrany materac może prowadzić do nieprawidłowego ułożenia kręgos...
Maty antypoślizgoweLiczba postów: 1Grupa: Firmy budow...Co o tym sądzicie - https://www.alumatex.pl/produkty/maty-gu mowe/maty-antyposlizgowe.php ?
Jako rozwiązanie do firmy? Robi różnicę? W sensie - czy to jest coś s...
Brak danych.
Proszę czekać, trwa wczytywanie danych...
Czy na pewno chcesz zgłosić nadużycie przez podany post moderatorowi?
Witam Mam pytanie dotyczące reklamacji elewacji drewnianej oraz pokrycia komina domku letniskowego . Budowa domku została zakończona w lipcu 2010 r. Domek wybudowała w całości firma jednoosobowa Ekodom z Przywidza, woj, pomorskie. Gwarancja na elementy drewniane obejmuje 18 miesięcy. Po jednej zimie pojawiły się na całej elewacji drewnianej domu brudne, rdzawe zacieki a farba na zewnątrz komina zaczęła się łuszczyć i odpadać. Zgłosiłam reklamację elewacji firmie drogą mailową, reklamacja została przyjęta i na wizji lokalnej 14.05.2011 przedstawiciel firmy Ekodom orzekł, że należy zareklamować gwoździe użyte do budowy (gwoździe kupiła firma Ekodom). Taką reklamację sporządziła firma na piśmie podpisałam ją. Nie nie otrzymałam egzemplarza tej reklamacji - pomimo moich próś). Reklamacja komina również zgłoszona mailowo została przyjęta mam odpowiedź firmy- też mailem , kiedy i jak zostaną usunięte usterki. I w tym momencie zaczynają się problemy. pomimo moich licznych maili, oraz żądania usunięcia usterek przez cztery miesiące nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na przyjęte reklamacje. We wrześniu 2011 zamieściłam opinię o firmie na forum internetowym , gdzie firma się reklamuje i dopiero wtedy Firma Ekodom raczyła mi łaskawie odpowiedzieć, że producent gwoździ rzekomo reklamację odrzucił powołując się na szkodliwe warunki atmosferyczne, za które nikt nie odpowiada. A firma Ekodom pracowała w terenie i nie mogła mnie o tym fakcie zawiadomić - przez cztery miesiące!!. Na pytanie o komin Firma Ekodom zapropomowała mi ponowne wysłanie do nich reklamacji... Jest w tej sprawie sporo wątków o których nie piszę, wiele sytuacji słownych i faktów świadczy o nieuczciwości Firmy Ekodom, lekceważeniu klienta, graniu na zwłokę, kłamaniu itp. na wszystkie te fakty posiadam świadków. Firma nie odbiera reklamacji wysyłanych drogą pocztową - listy wracają do mnie. Nadmieniam, że opisana wyżej praca Firmy w terenie odbywała się kilka domów od mojego, codzienne właściciel firmy przejeżdża obok mojej posesji, nie zmieniłam też przez rok adresu ani numeru tel.
Czego mogę domagać się drogą sądową - czy wymiany elewacji ( jaka podstawa prawna) czy gratyfikacji finansowej? Czy mogę w innej firmie usuną usterki i przedtawić Ekodomowi rachunek za usługę? W ponagleniu reklamacji- list polecony - ustaliłam termin usunięcia usterek na 10.09.2011. list nie został odebrany przez firmę, jak zwykle...Podczas rozmowy na formu internetowym Firma Ekodom zaproponowała mi ugodę - ja kupuję farby a firma mi dom jeszcze raz wymaluje. Uznałam, że w ramach gwarancji to firma powinna kupić farby i dom wymalować. Taką ugodę firma odrzuciła.