Ali43
offline
Imię:
Nazwisko:
Województwo: pomorskie
Miejscowość:
Login: Ali43
Wykształcenie: wyższe
Data urodzenia: 1 października 1968
Płeć: kobieta
Gadu-Gadu:
Skype:
Telefon:
Strona WWW:
Branże: Ściany i elewacje, Usługi budowlane/remontowe
O mnie:
Praca:
Zainteresowania:


Brak aktywności.
  • awatar
    Ali43 27 września 2011, 13:52
    zgłoś komentarz cytuj zaproś do znajomych

    Witam Mam pytanie dotyczące reklamacji elewacji drewnianej oraz pokrycia komina domku letniskowego . Budowa domku została zakończona w lipcu 2010 r. Domek wybudowała w całości firma jednoosobowa Ekodom z Przywidza, woj, pomorskie. Gwarancja na elementy drewniane obejmuje 18 miesięcy. Po jednej zimie pojawiły się na całej elewacji drewnianej domu brudne, rdzawe zacieki a farba na zewnątrz komina zaczęła się łuszczyć i odpadać. Zgłosiłam reklamację elewacji firmie drogą mailową, reklamacja została przyjęta i na wizji lokalnej 14.05.2011 przedstawiciel firmy Ekodom orzekł, że należy zareklamować gwoździe użyte do budowy (gwoździe kupiła firma Ekodom). Taką reklamację sporządziła firma na piśmie podpisałam ją. Nie nie otrzymałam egzemplarza tej reklamacji - pomimo moich próś). Reklamacja komina również zgłoszona mailowo została przyjęta mam odpowiedź firmy- też mailem , kiedy i jak zostaną usunięte usterki. I w tym momencie zaczynają się problemy. pomimo moich licznych maili, oraz żądania usunięcia usterek przez cztery miesiące nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na przyjęte reklamacje. We wrześniu 2011 zamieściłam opinię o firmie na forum internetowym , gdzie firma się reklamuje i dopiero wtedy Firma Ekodom raczyła mi łaskawie odpowiedzieć, że producent gwoździ rzekomo reklamację odrzucił powołując się na szkodliwe warunki atmosferyczne, za które nikt nie odpowiada. A firma Ekodom pracowała w terenie i nie mogła mnie o tym fakcie zawiadomić - przez cztery miesiące!!. Na pytanie o komin Firma Ekodom zapropomowała mi ponowne wysłanie do nich reklamacji... Jest w tej sprawie sporo wątków o których nie piszę, wiele sytuacji słownych i faktów świadczy o nieuczciwości Firmy Ekodom, lekceważeniu klienta, graniu na zwłokę, kłamaniu itp. na wszystkie te fakty posiadam świadków. Firma nie odbiera reklamacji wysyłanych drogą pocztową - listy wracają do mnie. Nadmieniam, że opisana wyżej praca Firmy w terenie odbywała się kilka domów od mojego, codzienne właściciel firmy przejeżdża obok mojej posesji, nie zmieniłam też przez rok adresu ani numeru tel.
    Czego mogę domagać się drogą sądową - czy wymiany elewacji ( jaka podstawa prawna) czy gratyfikacji finansowej? Czy mogę w innej firmie usuną usterki i przedtawić Ekodomowi rachunek za usługę? W ponagleniu reklamacji- list polecony - ustaliłam termin usunięcia usterek na 10.09.2011. list nie został odebrany przez firmę, jak zwykle...Podczas rozmowy na formu internetowym Firma Ekodom zaproponowała mi ugodę - ja kupuję farby a firma mi dom jeszcze raz wymaluje. Uznałam, że w ramach gwarancji to firma powinna kupić farby i dom wymalować. Taką ugodę firma odrzuciła.

Społeczność budnet.pl ma już 19530 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 107

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >