Formularz zamówienia
Projekt domu parterowego, dla Nowaka (87.5 m²)
Cena: 2100 zł
Opis:Dom parterowy z poddaszem nieużytkowym niepodpiwniczony przeznaczony dla 4-5 osobowej rodziny. Wnętrze domu nie posiada ścian konstrukcyjnych co umożliwia jego dowolną aranżację. Strych dostępny poprzez składane schody można wykorzystać jako składzik. Istnieją dwie wersje domu różniące się usytuowaniem kalenicy dachu - okapem lub szczytem do wejścia.
Pola oznaczone gwiazdką (*)są wymagane.
Jeżeli chcą Państwo wysłać zamówienie faksem, prosimy pobrać gotowy formularz, wypełnić i wysłać na numer:
faks (61) 624 83 08 pobierz formularzBudnet.pl - internetowy portal informacyjny budnet.pl, ul. Grunwaldzka 5, 99-300 Kutno, NIP: 775-261-91-02; REGON: 100842180; www.budnet.pl.
Wydawcą i administratorem serwisu budnet.pl jest firma American Systems Sp. z o.o.,
ul. Grunwaldzka 5, 99-300 Kutno, NIP: 775-254-99-56; REGON: 100281496 (zwana dalej Sprzedającym).
I. Informacje ogólne:
-
Serwis budnet.pl pośredniczy w sprzedaży gotowych projektów domów/budynków (zwanych dalej projektami), pomiędzy kontrahentami (pracownie architektoniczne posiadające prawo sprzedaży gotowych projektów domów, współpracujące z portalem budnet.pl i Sprzedającym), a użytkownikami portalu budnet.pl (zwanymi dalej Kupującym).
-
Sprzedający oświadcza, iż nie jest właścicielem gotowych projektów prezentowanych w serwisie budnet.pl , w związku z czym nie ponosi odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody wynikłe z błędów, nieścisłości, czy też nieprawdziwości danych zawartych w projektach.
-
Zamieszczone projekty, a zwłaszcza wszelkie materiały graficzne służące do prezentacji projektów, są objęte ochroną praw autorskich.
-
Sprzedający prowadzi sprzedaż projektów za pomocą własnego oprogramowania oraz jedynie za pośrednictwem Internetu, pod adresem: budnet.pl.
II. Składanie i realizacja zamówienia:
-
Transakcje kupna-sprzedaży są zawierane na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176) oraz Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204).
-
Osoba fizyczna, składająca zamówienie musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz mieć ukończone 18 lat.
-
Zamówienia przyjmowane są po:
- wypełnieniu formularza zamówień zamieszczonego na stronie internetowej serwisu;
- przesłaniu zamówienia drogą mailową na adres: zamowienia@budnet.pl;
- przesłaniu zamówienia faksem: (061) 624-83-08.
-
Sprzedający zobowiązuję się do potwierdzenia przyjęcia zamówienia, drogą elektroniczną bądź telefonicznie, złożonego przez kupującego, w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia. Czas potwierdzenia przyjęcia zamówienia może ulec zmianie, gdy przypada on na dni ustawowo wolne od pracy.
-
Płatność za zamówiony towar można realizować przelewem na podane przez Sprzedawcę konto. Do ceny projektu należy doliczyć ewentualny koszt przesyłki.
-
Wysyłka projektu realizowana jest za pomocą przesyłki pocztowej, bądź przesyłki kurierskiej. Kupujący wybiera formę wysyłki projektu.
-
Realizacja zamówienia następuje po weryfikacji i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, a także po zaksięgowaniu na koncie Sprzedającego pieniędzy za zamówiony projekt.
-
Do każdego złożonego zamówienia Sprzedawca wystawi Fakturę VAT.
-
Klient może wprowadzić zmiany do zamówienia, bądź je anulować drogą elektroniczną adres e-mail: zamowienia@budnet.pl , bądź telefoniczną (061) 624-83-07; +48 725-100-510, do czasu, gdy nie zostanie wystawiona Faktura VAT.
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w zamówienia będą niepełne.
-
Sprzedający zobowiązuje się do wysyłki zamówionego projektu/projektów (wraz z fakturą VAT) na podany w zamówieniu adres, w ciągu 5 dni roboczych liczonych od dnia zaksięgowania należnej kwoty na rachunku bankowym Sprzedającego.
-
Sprzedający zobowiązuję się do powiadomienia Kupującego, o zmianie terminów wysyłki projektu, jeżeli zaistnieją szczególne okoliczności, które uniemożliwią wysyłkę projektu w odpowiednim terminie.
III. Reklamacje i zwrot projektów:
-
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, Kupujący zobowiązuje się zgłosić ten fakt dostawcy przesyłki, a także niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje projektów dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane przez Sprzedającego jedynie, po sporządzeniu protokołu szkodowego przez Kupującego oraz dostawcę przesyłki.
-
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), kupujący może zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej, w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
-
Kupujący musi zgłosić Sprzedawcy fakt odstąpienia od umowy faksem, bądź drogą mailową (dane kontaktowe są podane podczas realizacji zamówienia przez Sprzedającego).
-
Zwrot zamówionych projektów jest możliwy jedynie wtedy, gdy zwracane projekty nie mają żadnych śladów użytkowania, nie były kopiowane, ani nie zostały w żaden sposób zniszczone. Projekty muszą być zwrócone w nienaruszonym stanie, umożliwiającym ich dalszą sprzedaż. Projekty niespełniające powyższych warunków nie zostaną przyjęte do zwrotu.
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zwracanych projektów, gdy stwierdzi, że noszą one ślady użytkowania i są zniszczone.
-
Koszty związane ze zwrotem towaru do Sprzedającego pokrywa Kupujący. Przesyłki realizowane na koszt Sprzedającego, nie będą przyjmowane i zostaną zwrócone nadawcy.
-
Reklamacje należy bezzwłocznie zgłaszać Sprzedającemu drogą elektroniczną bądź telefoniczną (dane kontaktowe takie same jak przy składaniu zamówienia).
-
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie na adres podany przez Sprzedającego projektów wraz z dokładnym uzasadnieniem, co jest przyczyną reklamacji. Należy dołączyć również kserokopię Faktury VAT.
-
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania projektów z uzasadnianiem powodu reklamacji.
-
Informacje odnośnie podjętej decyzji po rozpatrzeniu reklamacji zostaną przekazane Kupującemu/osobie zgłaszającej reklamację drogą elektroniczną, telefoniczną bądź tradycyjną – pocztową.
IV. Postanowienia końcowe
-
W sprawach, które nie są uregulowane niniejszym regulaminem mają zastosowanie aktualnie obowiązujące przepisy prawne oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu – za dwutygodniowym uprzedzeniem o wprowadzeniu nowego regulaminu/bądź zmiany w regulaminie.
-
Prezentowane projekty w serwisie budnet.pl, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, są wyłącznie swoistym zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego).
-
Złożenie zamówienia za pomocą formularza zamówień, jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
-
W przypadku uwag i pytań dotyczących działalności portalu budnet.pl prosimy o kontakt z administratorem portalu e-mail: admin@budnet.pl; bądź listownie: Portal budnet.pl; ul. Grunwaldzka 5, 99-300 Kutno.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.04.2011
Czy na pewno chcesz zgłosić nadużycie przez podany post moderatorowi?
Społeczność budnet.pl ma już 19437 użytkowników
gości: 180