Formularz zamówienia
Projekt domu murowanego, wolnostojącego, niepodpiwniczonego (137.7 m²)
Cena: 2500 zł
Opis:Dom parterowy,z użytkowym poddaszem, z garażem
Pola oznaczone gwiazdką (*)są wymagane.
Jeżeli chcą Państwo wysłać zamówienie faksem, prosimy pobrać gotowy formularz, wypełnić i wysłać na numer:
faks (61) 624 83 08 pobierz formularzBudnet.pl - internetowy portal informacyjny budnet.pl, ul. Grunwaldzka 5, 99-300 Kutno, NIP: 775-261-91-02; REGON: 100842180; www.budnet.pl.
Wydawcą i administratorem serwisu budnet.pl jest firma American Systems Sp. z o.o.,
ul. Grunwaldzka 5, 99-300 Kutno, NIP: 775-254-99-56; REGON: 100281496 (zwana dalej Sprzedającym).
I. Informacje ogólne:
-
Serwis budnet.pl pośredniczy w sprzedaży gotowych projektów domów/budynków (zwanych dalej projektami), pomiędzy kontrahentami (pracownie architektoniczne posiadające prawo sprzedaży gotowych projektów domów, współpracujące z portalem budnet.pl i Sprzedającym), a użytkownikami portalu budnet.pl (zwanymi dalej Kupującym).
-
Sprzedający oświadcza, iż nie jest właścicielem gotowych projektów prezentowanych w serwisie budnet.pl , w związku z czym nie ponosi odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody wynikłe z błędów, nieścisłości, czy też nieprawdziwości danych zawartych w projektach.
-
Zamieszczone projekty, a zwłaszcza wszelkie materiały graficzne służące do prezentacji projektów, są objęte ochroną praw autorskich.
-
Sprzedający prowadzi sprzedaż projektów za pomocą własnego oprogramowania oraz jedynie za pośrednictwem Internetu, pod adresem: budnet.pl.
II. Składanie i realizacja zamówienia:
-
Transakcje kupna-sprzedaży są zawierane na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176) oraz Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204).
-
Osoba fizyczna, składająca zamówienie musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz mieć ukończone 18 lat.
-
Zamówienia przyjmowane są po:
- wypełnieniu formularza zamówień zamieszczonego na stronie internetowej serwisu;
- przesłaniu zamówienia drogą mailową na adres: zamowienia@budnet.pl;
- przesłaniu zamówienia faksem: (061) 624-83-08.
-
Sprzedający zobowiązuję się do potwierdzenia przyjęcia zamówienia, drogą elektroniczną bądź telefonicznie, złożonego przez kupującego, w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia. Czas potwierdzenia przyjęcia zamówienia może ulec zmianie, gdy przypada on na dni ustawowo wolne od pracy.
-
Płatność za zamówiony towar można realizować przelewem na podane przez Sprzedawcę konto. Do ceny projektu należy doliczyć ewentualny koszt przesyłki.
-
Wysyłka projektu realizowana jest za pomocą przesyłki pocztowej, bądź przesyłki kurierskiej. Kupujący wybiera formę wysyłki projektu.
-
Realizacja zamówienia następuje po weryfikacji i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, a także po zaksięgowaniu na koncie Sprzedającego pieniędzy za zamówiony projekt.
-
Do każdego złożonego zamówienia Sprzedawca wystawi Fakturę VAT.
-
Klient może wprowadzić zmiany do zamówienia, bądź je anulować drogą elektroniczną adres e-mail: zamowienia@budnet.pl , bądź telefoniczną (061) 624-83-07; +48 725-100-510, do czasu, gdy nie zostanie wystawiona Faktura VAT.
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w zamówienia będą niepełne.
-
Sprzedający zobowiązuje się do wysyłki zamówionego projektu/projektów (wraz z fakturą VAT) na podany w zamówieniu adres, w ciągu 5 dni roboczych liczonych od dnia zaksięgowania należnej kwoty na rachunku bankowym Sprzedającego.
-
Sprzedający zobowiązuję się do powiadomienia Kupującego, o zmianie terminów wysyłki projektu, jeżeli zaistnieją szczególne okoliczności, które uniemożliwią wysyłkę projektu w odpowiednim terminie.
III. Reklamacje i zwrot projektów:
-
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, Kupujący zobowiązuje się zgłosić ten fakt dostawcy przesyłki, a także niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje projektów dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane przez Sprzedającego jedynie, po sporządzeniu protokołu szkodowego przez Kupującego oraz dostawcę przesyłki.
-
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), kupujący może zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej, w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
-
Kupujący musi zgłosić Sprzedawcy fakt odstąpienia od umowy faksem, bądź drogą mailową (dane kontaktowe są podane podczas realizacji zamówienia przez Sprzedającego).
-
Zwrot zamówionych projektów jest możliwy jedynie wtedy, gdy zwracane projekty nie mają żadnych śladów użytkowania, nie były kopiowane, ani nie zostały w żaden sposób zniszczone. Projekty muszą być zwrócone w nienaruszonym stanie, umożliwiającym ich dalszą sprzedaż. Projekty niespełniające powyższych warunków nie zostaną przyjęte do zwrotu.
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zwracanych projektów, gdy stwierdzi, że noszą one ślady użytkowania i są zniszczone.
-
Koszty związane ze zwrotem towaru do Sprzedającego pokrywa Kupujący. Przesyłki realizowane na koszt Sprzedającego, nie będą przyjmowane i zostaną zwrócone nadawcy.
-
Reklamacje należy bezzwłocznie zgłaszać Sprzedającemu drogą elektroniczną bądź telefoniczną (dane kontaktowe takie same jak przy składaniu zamówienia).
-
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie na adres podany przez Sprzedającego projektów wraz z dokładnym uzasadnieniem, co jest przyczyną reklamacji. Należy dołączyć również kserokopię Faktury VAT.
-
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania projektów z uzasadnianiem powodu reklamacji.
-
Informacje odnośnie podjętej decyzji po rozpatrzeniu reklamacji zostaną przekazane Kupującemu/osobie zgłaszającej reklamację drogą elektroniczną, telefoniczną bądź tradycyjną – pocztową.
IV. Postanowienia końcowe
-
W sprawach, które nie są uregulowane niniejszym regulaminem mają zastosowanie aktualnie obowiązujące przepisy prawne oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu – za dwutygodniowym uprzedzeniem o wprowadzeniu nowego regulaminu/bądź zmiany w regulaminie.
-
Prezentowane projekty w serwisie budnet.pl, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, są wyłącznie swoistym zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego).
-
Złożenie zamówienia za pomocą formularza zamówień, jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
-
W przypadku uwag i pytań dotyczących działalności portalu budnet.pl prosimy o kontakt z administratorem portalu e-mail: admin@budnet.pl; bądź listownie: Portal budnet.pl; ul. Grunwaldzka 5, 99-300 Kutno.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.04.2011
Czy na pewno chcesz zgłosić nadużycie przez podany post moderatorowi?
Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników
gości: 247