Cały budnet.pl:

Wyszukiwarka


Artykuły

Longines – klasyka, która nigdy nie wychodzi z mody

Dobrze wiemy, że czasomierz na nadgarstku to coś więcej niż praktyczny gadżet. Dlatego z taką uważnością dobieramy ten element garderoby – ma nie tylko odmierzać czas, ale i wyrażać, definiować i poświadczać – status, upodobania, tryb życia i preferencje. To element stylu, podkreślenie charakteru, a nierzadko symbol sukcesu. Wśród marek, które od dziesięcioleci zachwycają klasą i precyzją, wyróżniają się zegarki Longines – ikony tradycji, nowoczesnej technologii i elegancji. Dlaczego warto mieć je w swojej kolekcji i co sprawia, że zegarki tej marki wciąż są jednym z najbardziej pożądanych dodatków?...

Aż 60 proc. osób podaje w wątpliwość jakość treści, które widzą w internecie

Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline...

Czy wiemy, jak aktywności cyfrowe wpływają na nas i czym jest higiena cyfrowa?

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji...

30% pracowników z branży nieruchomości i budownictwa korzysta z AI

Raportowanie, zbieranie danych, ale także analiza terenu to teraźniejszość; przyszłość leży w planowaniu, automatyzacji i analizie dużych zbiorów danych. W Polsce prawie 30% pracowników branży nieruchomości korzysta już z AI, a 38% z nich używa jej codziennie. Ponadto 60% specjalistów z branży nieruchomości i budownictwa na wszystkich trzech rynkach wyraziło silne pragnienie nauczenia się, jak korzystać ze sztucznej inteligencji w miejscu pracy, co wskazuje na wysoką motywację do rozwijania umiejętności cyfrowych w tym sektorze...

Od początku 2025 roku podmioty publiczne np. samorządy będą zobowiązane do wdrożenia usługi e-Doręczeń

E-doręczenia to cyfrowa forma komunikacji obywateli oraz przedsiębiorców z administracją publiczną. Nowa forma ma być równoważna z dotychczasową przesyłką poleconą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub z doręczeniem osobistym. Zamiast awiza, fizycznego odbierania i wysyłania listów poleconych w urzędzie pocztowym oraz archiwizowania papierowej korespondencji, można będzie to zrobić w formie elektronicznej, przesyłając cyfrowe odpowiedniki papierowych listów poleconych...

Odbędzie się Kongres Polska Moc Biznesu 2024: bezpieczeństwo, technologia i społeczna odpowiedzialność

Już 2 grudnia, na PGE Narodowym w Warszawie, odbędzie się Kongres Społeczno-Gospodarczy Polska Moc Biznesu 2024 - jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w kraju. Kongres łączy liderów biznesu, przedstawicieli administracji publicznej, organizacji pozarządowych i środowiska naukowego, by wspólnie kreować rozwiązania wspierające gospodarkę opartą na zrównoważonym rozwoju i społecznej odpowiedzialności...

Wykorzystanie AI w branży marketingowej staje się codziennością

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”...

Eksperci apelują. Polakom pilnie potrzebna jest edukacja finansowa. Przestępcy coraz mocniej wchodzą w AI

Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez oszustów. Zamieszczają oni w social mediach zmanipulowane reklamy z udziałem znanych ludzi. Ofiarami stają się osoby inwestujące m.in. w kryptowaluty. Według ekspertów, AI ma potencjał, aby zarówno pomagać przestępcom, jak i ograniczyć ich działania. Sztuczna inteligencja pozwala np. na weryfikowanie tożsamości. A to szczególnie teraz nabiera na znaczeniu, bo tuż za rogiem mamy przecież tzw. metodę na wnuczka, w której babcia niedługo będzie widziała w komunikatorze faktyczną twarz swojego wnusia, mówiącego jego głosem. Nakładki AR są szybko rozwijającą się technologią, którą za chwilę masowo będą wykorzystywać przestępcy. Dlatego znawcy tematu przekonują, że trzeba poważnie postawić na edukację, nie tylko finansową...

HR w 2025 roku - którym obszarom pracodawcy powinni poświęcić szczególną uwagę?

Od rozwoju generatywnej sztucznej inteligencji, budowania umiejętności i zdrowia psychicznego pracowników po regulacje dotyczące AI i przejrzystości wynagrodzeń. Jakie trendy w HR pracodawcy powinni mieć na radarze? W jakim kierunku będzie się przekształcał świat pracy w najbliższych latach? ADP – globalna firma kadrowo-płacowa – przewiduje jakim obszarom warto się przyjrzeć i po jakie zasoby sięgać, by wspierać pracowników i rozwój własnego biznesu...

Nowe dane z CEIDG. Przedsiębiorcy otwierają mniej jednoosobowych firm, za to więcej ich wznawiają

W trzech kwartałach br. do rejestru CEIDG wpłynęło ponad 221 tys. wniosków dotyczących zarejestrowania jednoosobowej działalności gospodarczej. To o 4,6% mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Do tego widać, że złożono przeszło 149 tys. wniosków o wznowienie tego typu działalności. I tutaj zanotowano wzrost o 7,1% rok do roku. Eksperci komentujący te dane zapowiadają, że końcówka roku powinna być w miarę stabilna i nie należy się spodziewać dużych zmian w obecnie obserwowanym na rynku trendzie...

Stron: 72 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

Społeczność budnet.pl ma już 19447 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 275

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >