Wyszukiwarka
Data od:
Data do:
Rodzaj wydarzenia:
https://dobrymontaz.com/
Polecane wydarzenia: rozwiń

Forum Asset & Property & Facility Management
Data wydarzenia:od 20.03.2018
do 20.03.2018
20 lat minęło… to myśl przewodnia kolejnego Forum Asset & Property & Facility Management, które odbędzie się 20 marca 2018 w Warsaw Spire na Placu Europejskim w Warszawie.

 

W trakcie tegorocznej edycji skupimy się jak zwykle na najważniejszych aspektach związanych z obsługą nieruchomości. Zważywszy, iż od 20 już lat mamy okazję być czynnymi uczestnikami rynku nieruchomości komercyjnych, chcielibyśmy, aby to spotkanie stanowiło swego rodzaju podsumowanie ostatniego 20-lecia oraz dyskusję nad kierunkami dalszego rozwoju.

W tym roku, nietypowo, podzieliliśmy zakres merytoryczny na 3 części:

  • Rynek wg dostawców usług

  • Rynek wg najemców

  • Rynek wg właścicieli nieruchomości

 

20 marca 2018



8.30 - 9.30

Rejestracja uczestników

9.30 - 11.00

Rynek wg dostawców usług

  • wielkość rynku zamawiającego i rynku dostawców

  • zakres usług i ich podział

  • wymagania względem dostawców i zmiana oczekiwań

11.00 - 11.30

Przerwa kawowa

11.30 - 13.00

Rynek wg najemców

  • wymagania względem właścicieli nieruchomości

  • wymagania względem firm obsługujących nieruchomości

  • komfort pracy i well-being – wpływ właściciela i dostawcy usług

  • na co dziś stawiają najemcy – oczekiwania i priorytety

13.00 - 14.00

Lunch

14.00 - 16.00

Rynek wg właścicieli nieruchomości

  • struktura właścicielska

  • zakres usług in house

  • zakres usług outsourcingowych

  • wymagania względem dostawców usług FM, PM, AM

  • uwarunkowania w jakich funkcjonują właściciele

16:00

Zakończenie Forum

16.00 - 20.00

Koktajl


Sukces dotychczasowych edycji pokazał, że trafnie formułowaliśmy zagadnienia i tezy dyskutowane podczas konferencji, nadając tym samym naszemu Forum rangę jednej z najważniejszych imprez, skupiającej największe opiniotwórcze autorytety z branży.

Forum Asset & Property & Facility Management tradycyjnie już towarzyszyć będzie bankiet, który będzie doskonałą okazją do spotkania z przyjaciółmi z branży oraz do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.


Zapraszam do udziału oraz promocji Państwa firmy podczas Forum.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są na www.powermeetings.eu

Zapraszamy i do zobaczenia 20 marca 2018.


Kontakt z organizatorem:

Małgorzata Koperek

Project Manager


tel.:    +48 22 740 67 80

kom.: +48 508 921 590

faks:  +48 22 672 95 89

e-mail: Malgorzata.Koperek@powermeetings.eu


Społeczność budnet.pl ma już 19415 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 162

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >