Data wydarzenia: | od 13.04.2017 do 13.04.2017 |
Kolejna edycja konferencji dedykowanych specjalistom z branży FM odbędzie się w sześciu regionach naszego kraju, a ich tematyka poruszać będzie najbardziej aktualne zagadnienia branży. Wysoka zawartość merytoryczna konferencji oraz targowy charakter wydarzeń bez wątpienia przedstawia cykl Forum Facility Management jako jedno z najciekawszych wydarzeń branży FM. | |
Przeanalizowany zostanie cały cykl porozumień FM, począwszy od analiz na poziomie strategicznym, a skończywszy na zakończeniu umowy. Na przykładzie trzech najczęściej spotykanych usług (obsługa techniczna, sprzątanie i ochrona) przeanalizowany zostanie ich zakres, dane charakterystyczne oraz wymagania jakościowe (SLA). Podczas konferencji uczestnicy zapoznają się z podstawowymi definicjami zawodów Facility i Property Manager. Omówione zostaną różnice oraz punkty wspólne. Przeanalizowane zostaną role obu postaci w różnych scenariuszach użytkowania nieruchomości, np. Właściciel użytkujący nieruchomość na własne potrzeby, albo Inwestor poszukujący zwrotu ze swoich inwestycji. Spojrzymy na Property Managera oraz na Facility Managera z punktu widzenia Właściciela/Inwestora oraz Użytkownika/Najemcy. Zapraszamy do udziału! Więcej o Forum Facility Management oraz rejestracja udziału: www.pirr.pl/ffm |