29 sierpnia 2018 w Warszawie Udział bezpłatny, wymagana rejestracja <<
Spotkanie dedykujemy właścicielom obiektów (biur, centrów handlowych, magazynów, hipermarketów, sieci sklepów), Facility Menedżerom, Property Menedżerom, Dyrektorom ds. Zarządzania Nieruchomościami, Dyrektorom administracyjnym, Dyrektorom technicznym, Zarządcom nieruchomości komercyjnych, Deweloperom, Architektom.
Prelekcje poprowadzą m.in.:
- Maciej Wiśniewski - Członek Zarządu IFMA Polska „PropTech a bezpieczna i oszczędna nieruchomość” (Czy wszechobecny PropTech podniesie bezpieczeństwo nieruchomości, a może zoptymalizuje koszty jej funkcjonowania? Gdzie jest miejsce Facility i Property Managerów w dobie zmian technologicznych?)
- Szymon Śliwiński - Regional Key Account Manager, Apleona HSG Sp. z o.o. "Analiza statystyczna + technologia = oszczędności" (Jak można wykorzystać dostępne dane (wskazania liczników mediów, harmonogram pracy urządzeń) do optymalizacji zużycia mediów. Wykorzystanie dostępnych na rynku możliwości technologicznych, aby efekt optymalizacji był jak najbardziej wymierny bez uszczerbku dla komfortu najemcy.)
- Noemi Chudzik LL.M. - Partner Chudzik i Wspólnicy Radcowie Prawni Sp. p. "Terminowe umowy najmu - aspekty prawne" (Możliwości podwyższenia czynszu najmu przy długoletniej umowie najmu, waloryzacja i zmiany opłat eksploatacyjnych w odnosieniu do najnowszego orzecznictwa dotyczącego terminowych umów najmu.)
- Paweł Soboń - Regionalny Kierownik Sprzedaży w Belimo Siłowniki S.A. "Nowoczesność i oszczędności przy modernizacji istniejących instalacji" (Możliwości techniczne produktów Belimo pod kątem modernizacji istniejących instalacji. Korzyści i możliwe oszczędności wynikające z zastosowania produktów Belimo. Technologia chmury)
- Mirosław Czarnik - Prezes Zarządu GPP Business Park S.A.
-Łukasz Rybacki - Wiceprezes Zarządu MBC Automatyka i Wentylacja Sp. z o.o. „BMS = komfort, bezpieczeństwo i oszczędności. GPP Business Park – case study.”
- Janusz Gutowski - Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości
Tematyka konferencji:
- building management system - monitoring wizyjny i kontrola dostępu - systemy automatyki i bezpieczeństwa w budynkach - zarządzanie: środkami trwałymi, projektami, kontraktami, relacjami z klientem - Big Data, technologie mobilne i chmurowe - zarządzanie wydajnością przedsiębiorstwa, kontrola finansowa - planowanie i zarządzanie jakością, planowanie i zarządzanie przestrzenią użytkową - systemy utrzymania obiektów i urządzeń - outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny) - green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów - zarządzanie nieruchomościami
Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
Czas trwania: 09.30 – 14:30
Uczestnikom zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Firmy zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o kontakt.
Kontakt z organizatorem:
Martyna Mystkowska - Gibowicz Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji mobile: +48/786 146 013 e-mail: martyna.gibowicz@pirbinstytut.pl
|