Wyszukiwarka
Data od:
Data do:
Rodzaj wydarzenia:
https://dobrymontaz.com/
Polecane wydarzenia: rozwiń

Konferencja "Marketingowe rewolucje branży nieruchomości"
Data wydarzenia:od 03.12.2013
do 03.12.2013
Pierwszą konferencję z cyklu „Marketingowe rewolucje branży nieruchomości”, firma Blue Ocean Media organizuje 3. grudnia 2013 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

 

Chcesz wiedzieć, jakie najczęściej błędy popełniają firmy deweloperskie przy sprzedaży mieszkań? Zawsze chciałeś wykorzystać Internet w kampaniach marketingowych, ale nie wiedziałeś, jak się za to zabrać? Sprzedaż lokali spada w okresie rynkowej suszy i nie wiesz, jak odwrócić ten trend? Potrzebujesz prawdziwej marketingowej rewolucji

 

Czy ceny mieszkań będą dalej spadać? Dowiedzieć się tego można chyba tylko będąc posiadaczem czarodziejskiej kuli.  Z jednej strony podaż mieszkań w dużych miastach Polski wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie – według firmy doradczej REAS to do kupienia jest ok. 48 tys. lokali – a dane makroekonomiczne dotyczące rynku pracy i wynagrodzeń nie zachęcają do mieszkaniowych zakupów. Z drugiej, wskutek całej serii obniżek stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej mamy rekordowo tanie kredyty hipoteczne, a wchodzący w życie 1 stycznia 2014 r. wymóg 5 proc. wkładu własnego przy zaciąganiu takiego kredytu z pewnością sprawi, że Polacy na tegoroczną gwiazdkę rzucą się do kupowania mieszkań. Jedno jest pewne – niezależnie od tego czy ceny będą spadały czy rosły, na coraz bardziej konkurencyjnym pierwotnym rynku mieszkaniowym utrzymają się ci, którzy w czasach rynkowej suszy będą sprzedawać swoje mieszkania. A sprzedaż tak wyjątkowego towaru, jakim jest mieszkanie lub dom nie jest rzeczą łatwą. Z pomocą mogą przyjść nowe technologie i kanały sprzedaży, ale jak je efektywnie wykorzystać?

 

Odpowiedź na to pytanie będzie można poznać na pierwszej konferencji z cyklu „Marketingowe rewolucje branży nieruchomości”, którą firma Blue Ocean Media organizuje 3. grudnia 2013 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI.  Program konferencji ułożony został według specjalnego klucza - jako przeanalizowanie krok po kroku całego procesu sprzedaży nieruchomości mieszkaniowych, od zaprojektowania produktu aż po obsługę posprzedażową. Uznani rynkowi eksperci i najlepsi specjaliści wskażą najczęściej popełniane błędy, podpowiedzą, jakie narzędzia marketingowe będą najbardziej odpowiednie do sprzedaży danego typu nieruchomości, zaznajomią z najnowszymi technologiami e-marketingu. Jeśli twoja firma buduje więcej niż sprzedaje, reklama w tradycyjnych mediach nie przynosi skutków, a na dodatek obawiasz się o rynek mieszkaniowy po wprowadzeniu przepisów nowej rekomendacji S  - ta konferencja jest dla Ciebie. 

Społeczność budnet.pl ma już 19417 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 225

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >