Data wydarzenia: | od 26.10.2017 do 26.10.2017 |
26 października 2017 r. w Budyneku Ch8, przy ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku wraz z Polską Izbą Przemysłowo-Handlową Budownictwa organizuje Międzynarodową Konferencję Monitoring Rynku Budowlanego, która jest jednym z najważniejszych i największych eventów sektora budowlanego w Polsce. Wydarzenie odbywa się po raz dwudziesty. | |
Celem spotkania jest networking oraz prezentacja prognoz rynkowych i najnowszych trendów w budownictwie. Konferencja jest wydarzeniem dedykowanym szerokiemu gronu środowisk związanych z branżą budowlaną: producentom i dystrybutorom materiałów budowlanych, wykonawcom, deweloperom, stowarzyszeniom branżowym oraz instytucjom otoczenia biznesu. Jako forum zrzeszające całe środowisko budowlane, coroczne spotkanie udziela odpowiedzi na kluczowe dla sektora budownictwa pytania i rozstrzyga najważniejsze dlań kwestie. Merytoryka konferencji opiera się o szczegółowe analizy i prognozy realizowane przez ASM - lidera badań polskiego rynku budowlanego Zakres analityczny i prognostyczny Międzynarodowej Konferencji Monitoring Rynku Budowlanego pozwala jej odbiorcom na zapoznanie się ze złożonymi czynnikami W programie Międzynarodowej konferencji Monitoring Rynku Budowlanego 2017 znajdują się dwa główne bloki. SESJA I – Analityczno-prognostycznaCO PRZYNIESIE ROK 2018? OCENA SKALI WPŁYWU POSZCZEGÓLNYCH CZYNNIKÓWNA SEKTOR BUDOWLANY W Sesji zostaną przedstawione między innymi analiza stanu budownictwa na tle sytuacji makroekonomicznej kraju, koniunktura sektora oraz wyniki poszczególnych typów budownictwa – mieszkaniowego, niemieszkalnego i infrastrukturalnego. Zaprezentowane będą również wypowiedzi kluczowych dla polskiego budownictwa osób a główny analityk rynku ASM opatrzy każdy punkt programu szczegółowym komentarzem oraz przedstawi prognozy na 2018 rok. SESJA II - MarketingowaINTERNET=KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI W bloku podjęte zostaną kwestie aktywności fachowców w Internecie określone na podstawie badania zrealizowanego przez ASM w drugim kwartale 2017 roku. Ponadto eksperci omówią sposoby badania skuteczności komunikatów marketingowych w sieci, narzędzia internetowe oraz trendy zakupowe w placówkach sieciowych. Jako nowość zostaną omówione techniki neuromarketingu niezbędne do wykorzystania w nowoczesnym przedsiębiorstwie działającym w branży budowlanej. Instytut ASM stale monitoruje rynek budowlany, zarówno pozyskując i analizując dane statystyczne, jak i podejmując liczne inicjatywy dla branż budowlanych. Oprócz badaczy Weź udział w konferencji i poznaj rzetelne DANEdostarczone przez ASM - lidera badań branży budowlanej |