Data wydarzenia: | od 14.11.2019 do 27.11.2019 |
Zapraszamy do udziału w cyklu konferencji poświęconych problematyce zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Konferencje odbędą się w listopadzie, we Wrocławiu, Krakowie oraz Gdańsku. | |
W programie m.in.: Pełny proces przetargowy na usługi Facility Management Przygotowanie – kto powinien przygotować się do procesu przetargowego na usługi FM, jak przygotować proces przetargowy, jakie informacje powinny być uwzględnione w procesie przetargowym Postępowanie kwalifikacyjne – jakie firmy wybrać do postepowania kwalifikacyjnego, jakie kryteria zastosować aby wybrać oferentów do następnego etapu, jakich narzędzi użyć do oceny odpowiedzi Zapytanie ofertowe – jakie informacje umieścić w zapytaniu ofertowym, jakie są wagi poszczególnych kryteriów oceny, jakich narzędzi użyć do oceny odpowiedzi Umowa – jaka powinna być zawartość umowy, kiedy przesłać umowę kandydatom na dostawcę usług FM, Negocjacje – co negocjować, jak negocjować Dostawa usług FM Rozruch – co powinno się zrobić pomiędzy podpisaniem umowy a początkiem dostawy usług FM Realizacja – co powinno się zrobić bezpośrednio po rozpoczęciu dostawy usług (pierwsze tygodnie, miesiące), co powinno się robić w trakcie trwania umowy Zakończenie – co powinno się zrobić przed zakończeniem trwania umowy (ostanie tygodnie, miesiące). Zaprezentowane zostaną również rozwiązania wspomagające pracę zarządcy nieruchomości, a wszystkim konferencjom będzie towarzyszyła część targowa ze stoiskami prezentacyjnymi. Do udziału w konferencjach zapraszamy: specjalistów ds. utrzymania nieruchomości, dyrektorów ds. zarządzania nieruchomościami, dyrektorów działów technicznych i administracyjnych, facility oraz property managerów Zapraszamy do udziału! Dla osób zawodowo związanych z zarządzaniem i obsługą nieruchomości (facility, property managerowie) udział w konferencjach jest bezpłatny. Więcej informacji, program i rejestracja: www.pirr.pl/ffm Organizatorem konferencji jest Polski Instytut Rozwoju Rynku |