Ruszyła I edycja konkursu BOLD, skierowanego do studentów kierunków architektonicznych i projektowych. Uczestnicy są zobligowani do stworzenia projektu, w którym materiał włókno-cementowy zostanie wykorzystany w niekonwencjonalny sposób do odświeżenia przestrzeni Mostu Grunwaldzkiego we Wrocławiu.
Od 20 stycznia br. studenci kierunków architektonicznych i projektowych uczelni z całego kraju mogą zgłaszać swoje prace do konkursu BOLD, którego organizatorem jest firma Cembrit - producent wysokiej jakości włókno-cementowych materiałów budowlanych. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu projektu koncepcyjnego z użyciem włókno-cementu w procesie transformacji Mostu Grunwaldzkiego we Wrocławiu.
Obiekt konkursowy został wybrany spośród 10 propozycji zgłoszonych przez studentów podczas tegorocznych warsztatów OSSA, które w dniach 20-27 października 2013r. odbyły się we Wrocławiu. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Studentów Architektury, które zostało powołane do życia przez studentów chcących zdobyć doświadczenie zawodowe i poszerzyć swoje horyzonty, objęło patronat merytoryczny nad całym wydarzeniem.
„Projekt konkursu ma na celu stymulować jego uczestników do niekonwencjonalnego myślenia o materiałach budowlanych. Liczymy na innowacyjność nadsyłanych prac konkursowych, dzięki którym wyznaczymy nowe kierunki rozwoju i wykorzystania włókno-cementu w architekturze.” - mówi Maciej Duszczak, Marketing Manager z Cembrit.
Zgłoszenia można nadsyłać grupowo lub indywidualnie do dnia 8 maja br. Spośród wszystkich prac konkursowych, jury wybierze najlepsze, cechujące się oryginalnością w estetycznym i funkcjonalny wykorzystaniu włókno-cementu. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę główną w wysokości 5000 zł, natomiast osoby lub zespoły, które zajmą drugie i trzecie miejsce, zostaną uhonorowane nagrodami w kwotach odpowiednio 3000 i 2000 zł. Zwycięski projekt, oprócz nagrody pieniężnej, ma szansę stać się inspiracją do stworzenia nowej linii produktów Cembrit.
Wszystkie informacje dotyczące konkursu oraz szczegółowy regulamin dostępne są na stronie internetowej.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących konkursu, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Panem Maciejem Nawrockim z firmy Effecto Events Team: kom. 601 147 573, e-mail: maciej.nawrocki@effecto.pl.
|