Wyszukiwarka
Data od:
Data do:
Rodzaj wydarzenia:
https://dobrymontaz.com/
Polecane wydarzenia: rozwiń

VIII Ogólnopolskie Forum Facility Management & Property Management
Data wydarzenia:od 29.03.2012
do 30.03.2012
Odbędzie się w dniach 29 -30 marca 2012 r. w Hotelu Gromada w Warszawie.

 

Ogólnopolskie Forum Facility Management & Property Management to największa w Polsce konferencja dla branży zarządzania nieruchomościami, która na stałe wpisała się w kalendarz imprez promocyjnych organizowanych dla specjalistów z rynku. VII poprzednich edycji potwierdziło prestiż wydarzenia nadając mu tym samym rangę najważniejszej imprezy skupiającej największe opiniotwórcze autorytety z branży.

 

Do tej pory prezentowały się firmy z takich branż jak: zarządzanie nieruchomościami, wyposażenie biur, oświetlenie, obsługa techniczna nieruchomości, usługi telekomunikacyjne, ochrona, catering, programy informatyczne, dostawcy mediów, systemy przeciwpożarowe, systemy bezpieczeństwa, obsługa parkingów, automatyka budynków, windy, klimatyzacja, usługi porządkowe.

 

Już po raz ósmy Forum stanowić będzie platformę dla wymiany doświadczeń, opinii oraz problemów dotyczących wszystkich aspektów funkcjonowania budynków zarówno nowopowstających jak i tych służących swoim potencjałem od wielu lat. Uczestnictwo będzie doskonałą okazją do zapoczątkowania współpracy z kontrahentami oraz nawiązania ciekawych kontaktów handlowych.

 

Tym razem proponujemy odświeżoną formułę programu oraz zmieniony zakres merytoryczny. Pierwszego dnia skupimy się na obsłudze Asset Management, Property Management i Facility Management. Drugiego dnia natomiast szczegółowo omówimy kwestie związane z obsługą infrastruktury.

 

VIII Ogólnopolskie Forum Facility Management & Property Management odbędzie się w dniach 29 -30 marca 2012 r. w Hotelu Gromada w Warszawie. W czasie dwóch dni będzie miało miejsce ponad 20 prelekcji. Wzorem ubiegłych lat części konferencyjnej będzie towarzyszyć część wystawiennicza, na której firmy zaprezentują swoje najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania. Wieczorny gwóźdź programu stanowić będzie Gala FM & PM AWARDS 2012, w trakcie której wyłonimy laureatów konkursu na najlepszych profesjonalistów w branży.  

 

Zaproszenie do uczestnictwa w Forum FM & PM kierujemy do:

•    właścicieli nieruchomości
•    zarządców nieruchomości
•    deweloperów
•    dyrektorów administracyjnych, facility managerów, property managerów, konsultantów ds. nieruchomości
•    przedstawicieli spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych
•    osób reprezentujących nieruchomości komercyjne, a w tym: pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości biurowych, centra handlowe, centra magazynowe, jak również szpitale i hotele

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w Forum!

 

VIII edycja to już tradycja!

 

Więcej informacji na stronie: http://scc.com.pl/konferencje/erea/forum_pl/

 

kontakt z organizatorem:

 

Małgorzata Pająk

 

Project Manager

 

SC Consulting

 

tel: +48 22 740 67 80

 

e-mail: malgorzata.pajak@scc.com.pl


 

Społeczność budnet.pl ma już 19415 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 273

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >